Romet Ogar 200 miał silnik od Jawy typ 223 produkcji czechosłowackiej, który był dostarczany zgodnie z kontraktem w ilości 40 tys. sztuk rocznie i taka też była średnia, roczna produkcja Ogara 200.
- Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
- Typ silnika - Jawa 223
- Pojemność - 49,9 cm³
- Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
- Stopień sprężania - 1:9,5
- Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
- Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
- Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
- Instalacja elektryczna - 6V - 20W
- Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Romet Ogar 205
Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego w oparciu o konstrukcję 50 T3, dostosowaną do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami. Produkcję rozpoczęto w pierwszych dniach maja 1986 roku, a zakończono w 1993 roku.
- Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
- Typ silnika - 023 DEZAMET
- Pojemność - 49,8 cm³
- ŚREDNICA CYLINDRA/Skok tłoka - 38/44 mm
- Moc - 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min
- Moment obrotowy - 2,85 Nm przy 2800 obr/min
- Stopień sprężania - 8
- Gaźnik - GM12F1
- Sprzęgło - Cierne,Dwutarczowe mokre
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz