środa, 10 października 2012

Zumico Quick

Zumico Quick to mój pierwszy motorower (skuter) jaki miałem. Zakupiłem go w 2008 roku, zrobiłem zaledwie 4000 km. Był to skuter szybki jak na swoją pojemność,  zwinny, i ekonomiczny bo palił zaledwie 2,5 l czystej benzyny w mieście!!! Służył  mi bardzo dobrze. Radził sobie nie tylko po miejskich asfaltach, ale również po bocznych drogach i nierównościach. Ten skuterek był po wymianie rolek z 6 gramowych na 4 gramowych co dodało mu mocy przy starcie. Jego prędkość maksymalna to 85 km/h (to sporo jak na 4 konnego 4t ).
Został sprzedany w czerwcu tego roku w opinii zadbanego i z przejechaną małą ilością kilometrów.
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność: 49ccm Moc: 4 KM/8000obr/min. Masa: 79 kg Koła: 3,50 - 10 Hamulce: przód- hamulec tarczowy, tył - hamulec bębnowy Wymiary: Długość: 1686mm, szerokość: 652mm, wysokość: 1094mm, rozstaw osi: 1195mm, prześwit: 80mm Wyposażenie: kufer, phone-call – kontrolka z informacją o dzwoniącym telefonie.

Moje oryginalne zdjęcia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz